“KUI VÕTAD, VÕTA VETT VAHELE” kampaania!

Novembris toimub Alkoholitootjate ja Maaletoojate Liidu kampaania „Kui võtad, võta vett vahele“.
Hoolime inimeste heaolust ja tervisest ning kutsume üles targalt tarbima!
Lisainfot leiab veel  http://www.jootargalt.ee/

PRESSITEADE
31.10.2019

Novembris alustavad taksod tasuta vee jagamisega

Novembris toimub Alkoholitootjate ja Maaletoojate Liidu kampaania „Kui võtad, võta vett vahele“. Sellega seoses jagavad Tallinnas Tallink Takso ja Takso24 ning Tartus Välk Takso kõikidel novembrikuu nädalavahetustel reisijatele kokku 10 000 pudelit tasuta vett. Aktsiooni ning kogu kampaania eesmärgiks on juurutada inimestesse vastutustundlikku alkoholitarbimiskultuuri.

Eelmisel aastal katsetas ATML koostöös Välk Taksoga vee jagamist nende reisijatega. Tänavu võtab Liit aktsiooni oluliselt suuremalt ette. Taksodes vee jagamine laieneb Tallinnasse, et ka pealinna inimestesse vastutustundlikku tarbimiskultuuri veel tugevamalt juurutada. Vee jagamine toimub 1. – 30. novembrini reede ja laupäeva õhtutel alates kell 22:00.

„Kui võtad, võta vett vahele“ on kampaania, mille eesmärgiks on muuta eestlased teadlikumaks oma alkoholi tarbimise harjumustest. „Eesti Konjunktuuriinstituudi uuringud on näidanud, et kuigi viimasel kümnendil on eestlaste alkohoolsete jookide manustamine kolmandiku võrra vähenenud, on alkoholitarbimine purjutamise eesmärgil endiselt probleemiks. Eriti aktsiiside langetamise aastal on oluline anda oma panus vastutustundliku tarbimiskultuuri edendamisesse. Sel põhjusel võtame eelmisel aastal katsetatu palju suurema aktsioonina ette,“ avaldas Liidu tegevjuht Triin Kutberg, kes kinnitas, et eesmärk pole alkoholi tarbimist propageerida, vaid suunata neid, kes seda juba teevad, manustama vastutustundlikult.

„Meid ajendas kampaaniaga liituma eelkõige kliendi heaolu ja turvalisus. Ka väiksemal pidustusel vee vahele võtmine on üks paljudest võimalustest, kuidas oma tervist hoida. Möödunud aastal toimunud pilootprojekt oli väga edukas ning taksoga reisivad inimesed olid positiivselt üllatunud, kui neid autos vesi ootas,“ sõnab Välk Takso esindaja Rainer Kaasik.

„Meil on hea meel, et saame ka Tallink Takso ja Takso24 kliente suunata mõistliku tarbimise poole ning näidata, et huvitume nende heaolust ka väljaspool taksosid,“ lisab Tallink Takso ja Takso24 esindaja Erle Kiis.

Lisaks takso koostöödele tunnustab ATML  kampaania raames ka erinevaid lokaale, restorane, kohvikuid ning teisi meelelahutusasutusi märgisega „Siin tarbitakse targalt“. Märge viitab sellele, et asutuses pakutakse alkoholi kõrvale tasuta vett ning aitab läbi selle juurutada inimestesse vastutustundlikku tarbimist.

Alkoholi serveerivatel asutustel on võimalik täita oma taotlus märgise saamiseks aadressil https://docs.google.com/forms/d/19Fn3Buw71gpe3CByKzImkyqVDJFUaGzT866eEnbubQg/viewform?edit_requested=true.

Tänaseks korraldab ATML juba neljandat kampaanialainet, kaasates Eesti Baarmenite Assotsiatsiooni ning Eesti Sommeljeede Assotsiatsiooni. Olulise panuse kampaaniasõnumi levimisse annavad ka Eesti juhtivad jaeketid – Prisma, Maxima, Aldar, ja COOP, lisaks CityAlko ja SuperAlko kauplused.
Alkoholitootjate ja Maaletoojate Liitu, mis esindab suuremaid alkoholitootjaid ja maaletoojaid Eestis, kuuluvad Altia, Liviko, Pernod Ricard, Prike, Remedia, Tridens, Amber Distribution, Coca-Cola HBC, Estonian Spirit, Avallone, Balmerk, Brown-Forman ja MOE.

Lisainfo:
Triin Kutberg
Alkoholitootjate ja Maaletoojate Liit
+372 550 3904

Pressiteadet vahendas:
Helin Naska
META Advisory