fbpx

Tridens ja Royal Unibrew Eesti alustasid koostööd HoReCa sektoris!

Maailma juhtivaid joogi- ja toidubrände esindav Tridens ning joogitootja ja -turustaja Royal Unibrew Eesti sõlmisid äsja koostöölepingu, mille kohaselt hakkab Tridens esindama uue koostööpartneri tooteid Eesti HoReCa maastikul.  

Tridens on ligi 35-aastase kogemusega joogi- ja toidubrändide esindaja Baltikumis, kelle valikus on tänaseks üle 150 kaubamärgi. Tridensi tegevjuhi Janno Herti sõnul on ettevõte saavutanud laiahaardelise positsiooni, kuid koostöö Royal Unibrew Eestiga võimaldab seda veelgi tugevdada.  

“Tridens saab koostööga HoReCa esindusõiguse mitmetele hinnatud brändidele, näiteks Heineken, Sol ja Pepsi. Kavatseme uute brändide eest seista sama suure pühendumusega, nagu oleme seda aastakümneid teinud oma seniste brändidega. Usun, et koostöö tulemusena kasvab Tridens veelgi tugevamaks ning hinnatumaks maaletoojaks,” märkis Hert.  

Royal Unibrew Eesti on alkohoolseid ja alkoholivabu jooke tarniva kontserni Royal Unibrew liige, kes toodab, turustab, müüb ja levitab kvaliteetseid jooke, eelkõige kaubamärgiga õllesid, linnasejooke ja karastusjooke. Royal Unibrew pakub Baltikumis nii tuntud kohalike kaubamärkide kui ka rahvusvaheliste kaubamärkide Heineken ja PepsiCo tooteid. 

Royal Unibrew Eesti Country Manager Ranner Kuninga sõnul on ettevõtte peamine eesmärk rahuldada pideva arengu ja innovatsiooni kaudu tarbijate nõudlust igaks olukorraks sobivate kvaliteetsete jookide järele.  

Koostöölepingu järgi annab ettevõte oma brändide esindusõiguse HoReCa sektoris Tridensile, kuid jätkab seniste klientide teenindamist, kellega on sõlmitud otselepingud. 

Royal Unibrew Eesti asutati 2013. aasta alguses. Peamised Eestis müüdavad karastusjookide kaubamärgid on Pepsi ja Cido ning õllekaubamärgid Heineken, Mõisakeldri, Sol, Krusovice, Meistrite Gildi ja Faxe.

 

Alkohoolsete jookidega ja tubakatoodetega tutvumiseks kinnita palun, et oled vähemalt 18-aastane.

Ei ole veel 18-aastane

Väljun

Olen vähemalt 18-aastane

Sisenen