8. märts 2023 on meie jaoks tähtis päev – Tridens astus uue välimusega tulevikku!
Oleme turul tegutsenud juba 34 aastat ning oli aeg vahetada kuube.
Meie uue CVI lõid Leedu loomingulise kollektiivi Clinic212 strateegilise disaini stuudio Great and Golden.
Läbivateks joonteks on mereteema ja kolmhark, mis on meile alati väga oluline sümbol olnud. Esmapilgul tundub ehk see kummaline – miks meri, miks kolmhark? Nimelt oli enne Tridensi loomist ettevõtte asutaja Juho Ojasoo elukutseline meremees. Kui oli aeg Eestisse koju naasta, tuli ta Tallinna. Linna, mis elab ja hingab merenduse rütmis selle asutamisest saati.
Seega on merekontseptsioon Tridensi visuaalse identiteedi määrav tunnus. See motiiv on ilmne brändi kõigis aspektides, näiteks väikestest nooltest koosnevas omanäolises mustris, mis meenutab ookeanihoovuste liikumist.
Muster on dünaamiline, see liigub erinevates suundades, laieneb ja tõmbub kokku, moodustades ainulaadseid ja keerukaid kompositsioone.
Päev oli pidulik ja tähistamist väärt, seega tähistasimegi seda rõõmsat sündmust koos kõigi kolleegidega kolmes balti riigis samaaegselt.